יום שלישי, 25 באוקטובר 2011

בשורת ספרים נפתחים: ריחו של הטבק

הופיע הספר שבלעדיו ארון הספרים היהודי אינו שלם!

לכבוד פרשת 'נח', שבה נאמר 'וַיָּרַח יְהוָה אֶת רֵיחַ הַנִּיחֹחַ', שלח לי אחד מקוראי עונ"ש החונים בק"ק ברוקלין תובב"א צילום שערו של ספר חדש שזה עתה הגיע לידיו:


אכן, עוד הוכחה למה שקרוי 'העגלה המלאה'...

4 תגובות:

  1. I have this sefer. It's a riot. I first saw it on the desk of Rav Shmuel Ashkenazy in Jerusalem, when I visited him recently with Reb Yechiel Goldhaber.

    השבמחק
  2. דוד שלום,

    קודם כל, אני מודה לך על הבלוג המהנה, שאחריו התחלתי לעקוב לאחרונה.

    אבל מעבר לכך, אני לא מכירה את הקהילה החרדית, ואני לא בטוחה שאני מבינה למה אתה לועג כאן.

    העיסוק הנאו פנומנולוגי בחושים פורח אצלנו במדעי הרוח זה מספר שנים. ומאחר שאנחנו מתעסקים בתחושות, אנחנו גם עוסקים במי אמר מה על איזה חוש ובאיזה הקשר. במה שונה העיסוק האינטלקטואלי הנ"ל שלנו מהפירסום שהעלית כאן?

    השבמחק
  3. Dear Naom
    I was in a relgious book store with other Charedi/Chasidic costomers and all were rolling from laughter at the sefer. It wasn't about the content per se. Devoting an entire book to a relatively frivolous subject is what brings out the giggles.

    השבמחק
  4. זה חרדי-קלאסי לכתוב ספרים על נושאים חסרי משמעות. כך יוכל המחבר (או "בעל המחבר" בטרימינולגיה הנכונה) לכתוב בשער הבא שהוא "בעמהח"ס פלוני, אלמוני ופלמוני" ולהאדיר את שמו כרב חשוב. כנראה שנגמרו הנושאים החשובים. בקעה מצא המחבר להתגדר בה (בקעה שבה מגדלים עלי טבק?).

    השבמחק

הזינו את תגובתכם בחלון התגובות. אחר כך פתחו את הלשונית 'הגב בתור:', לחצו על 'שם / כתובת אתר' ורשמו את שמכם (אין צורך למלא 'כתובת אתר'). נא רשמו שם אמיתי (מה יש להסתיר?) או כינוי, והימנעו, ככל שניתן, מ'אנונימי' אם לא הצלחתם להתגבר על הבעיה – רשמו את השם בתוך התגובה.
לבקשה 'הוכח שאינך רובוט' הקליקו על העיגול ואז 'פרסם' – זהו.
מגיבים שאינם מצליחים להעלות את תגובתם מוזמנים לכתוב אליי ישירות ואני אפרסם את דבריהם.
תגובות לפוסטים ישנים מועברות לאישור ולפיכך ייתכן שיהוי בפרסומן.
תגובות שאינן מכבדות את בעליהן ואינן תורמות לדיון – תוסרנה.