יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

תיקון עולם: קנאביס בעזרת ה'



אגור שיף צילם ושלח לי את התמונה הנפלאה הזו:


כותב אגור:
חברת 'תיקון עולם' היא יצרנית של קנאביס רפואי בישראל, והיא שמספקת את התרופה (כעלי מריחואנה) למי שמקבל ממשרד הבריאות היתר להשתמש בה. הדרך היעילה ביותר לצרוך את התרופה היא באמצעות עישון. לא כל חולה יכול או רוצה לשאוף עשן מריחואנה. למען אלה מיצרים ממתקים שלתוכם מוחדרת תמצית של החומר הפעיל (THC) בקנאביס.
אחותי, ד"ר ברקת שיף, רופאת כאב ידועה ואהודה, היא מהמאמינים הגדולים בישראל בסגולותיו התרפויתיות של הקנאביס. בעצם היא לוחמת קנאית למען הרחבת השימוש בתרופת הפלא הזאת (לא רק לדעתה) לכל כואב ולכל דואב. היא זאת שהראתה לי את הממתקים. אגב על ה'ליין' הקודם של 'תיקון עולם', פרלינים ובונבונים שלא צילמתי לצערי, היתה חותמת כשרות מאירת עיניים.

על הספר הזה כתב תומר פרסיקו לפני שנתיים

אהבתי במיוחד את השם 'תיקון עולם'. שם קולע לחברה שמתמחה בהפצת נאפאס (בריאותי כמובן). אמנם, על אריזת הקנאביס אין חותמת כשרות של הבד"ץ, אבל יש שם בהחלט סייעתא דשמיא (בס"ד). ובהתאם לרוח המחופפת שאמורה להיות שרויה על המשתמשים בחומרים כאלה הובא כאן גם הלחש המאגי הידוע: נ-נח-נחמ-נחמן מאומן... 

תגובה 1:

  1. אם האמת שבספר היא ברמת האמת שבתמונת השער, לא כדאי לעיין בספר ...!

    השבמחק

הזינו את תגובתכם בחלון התגובות. אחר כך פתחו את הלשונית 'הגב בתור:', לחצו על 'שם / כתובת אתר' ורשמו את שמכם (אין צורך למלא 'כתובת אתר'). נא רשמו שם אמיתי (מה יש להסתיר?) או כינוי, והימנעו, ככל שניתן, מ'אנונימי' אם לא הצלחתם להתגבר על הבעיה – רשמו את השם בתוך התגובה.
לבקשה 'הוכח שאינך רובוט' הקליקו על העיגול ואז 'פרסם' – זהו.
מגיבים שאינם מצליחים להעלות את תגובתם מוזמנים לכתוב אליי ישירות ואני אפרסם את דבריהם.
תגובות לפוסטים ישנים מועברות לאישור ולפיכך ייתכן שיהוי בפרסומן.
תגובות שאינן מכבדות את בעליהן ואינן תורמות לדיון – תוסרנה.