יום שלישי, 10 באפריל 2012

ספרי הפלא המעופפים של מוריס לֶסְמוֹר


The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore (הספרים המעופפים המופלאים של מר מוריס לסמור), היא אגדה מודרנית (2011) על ספרים המעופפים בהוריקן, ועל מר לֶסְמוֹר (פחות או יותר?), ביבליופיל רומנטי חסר גיל שקשר את גורלו בספרים.

זהו עיבוד אנימציה מדהים, שגם זכה בפרסים רבים, והצפייה בו תותיר אתכם פעורי פה. עונג אמיתי לילדים בני כל הגילים והדתות וההנאה מובטחת.

הסיפור נכתב על ידי וויליאם ג'ויס, סופר ילדים אמריקני מלואיזיאנה, ועלילתו חוברה בהשראת הוריקן 'קתרינה' (בתחילת הסרט יושב הגיבור במרפסת ביתו שברובע הצרפתי של ניו-אורלינס). יש בסיפור רמזים לאגדות רבות (הקוסם מארץ עוץ, מרי פופינס, סרטי באסטר קיטון וצ'רלי צ'פלין, 'זהבה ושלושת הדובים' ועוד).



(תודה לאלי לוין)

2 תגובות:

  1. אכן קסם גדול לביבליופילים רומנטיים כמוני!

    השבמחק
  2. תודה על ההמלצה. בתור תולעת ספרים, אני שמחה שיש ספרים על ספרים, ספרים שאוהבים ספרים, מפה מפות עתיקות, ואיורים ישנים. העיבוד מקסים.

    השבמחק

הזינו את תגובתכם בחלון התגובות. אחר כך פתחו את הלשונית 'הגב בתור:', לחצו על 'שם / כתובת אתר' ורשמו את שמכם (אין צורך למלא 'כתובת אתר'). נא רשמו שם אמיתי (מה יש להסתיר?) או כינוי, והימנעו, ככל שניתן, מ'אנונימי' אם לא הצלחתם להתגבר על הבעיה – רשמו את השם בתוך התגובה.
לבקשה 'הוכח שאינך רובוט' הקליקו על העיגול ואז 'פרסם' – זהו.
מגיבים שאינם מצליחים להעלות את תגובתם מוזמנים לכתוב אליי ישירות ואני אפרסם את דבריהם.
תגובות לפוסטים ישנים מועברות לאישור ולפיכך ייתכן שיהוי בפרסומן.
תגובות שאינן מכבדות את בעליהן ואינן תורמות לדיון – תוסרנה.