יום ראשון, 14 באוקטובר 2012

פרנסות של יהודים: בלי עין הרע

בימים אלה של חוסר ודאות בטחוני, תעסוקתי, אישי ובין-אישי, חרדות קיומיות ופאניקה כללית, אין כמו שוק הכישופים, עין הרע והקללות להעניק מרגוע ושלוות השקט, בעיקר למכשפים שמתפרנסים ממנו. הפוטנציאל המסחרי האדיר הגלום פה הוא כנראה אינסופי.

א. הפתיחה הצוענית של חנה מילר

קחו למשל את המודעה על חנה מילר, ששלח לי עלי כהן.

חנה היא כהנת גדולה בעסקי הכישוף. יש לה כוחות מיסטיים 'מדהימים' והיא יודעת לענות 'על כל שאלה' (אַזוי. נראה אותה יודעת לענות באיזו שנה היה קרב אוסטרליץ).


חנה  שיש לי תחושה שאיננה דומה לאישה המצולמת במודעה  פותחת קלפים ומסירה כישופים בכלל ועין רעה בפרט. יש לה 'שם עולמי' בתחום המיסטיקה והקבלה (אני מניח שהיא מוזכרת עשרות פעמים בכתבי גרשם שלום ומשה אידל), ובנוסף גם 'פיתחה שיטה ייחודית' המשלבת קלפים וקבלה.

בקיצור, עסקה שווה, ואפילו לא צריך לצאת מהבית  הכל דרך הטלפון.

באתר הבית של 'השתקפות' יש מידע נוסף על 'חנה', וממנו עולה כי בנוסף לכל כישוריה היא גם חזקה ב'פתיחה צוענית' (?!), מבטלת 'כישופים חזקים' ו'קללות קשות' (בשביל 'כישופים חלשים' או 'קללות רכות' פנו למישהו פחות רציני ויותר זול).

מה שכן, טוב לעת שגם חנה איננה כל יכולה ו'במצבים קשים [היא] נעזרת על ידי רב'.



ב. מבצע עופרת יצוקה (לנשים בלבד)

שאול רזניק ואלון אוהב-עמי צילמו (בנפרד) בירושלים את המודעה הבאה, שמוסיפה לשוק הטיפולים בעין הרע אלמנט אלכימי מקצועי  עופרת!

ברור שמדובר כאן בענף המכובד של 'מיסטיקת המתכות', ששואב את ידיעותיו מתורות אלכימיות ומאגיות שחדרו גם לקבלת צפת (חיים ויטל למשל), שייחסו את העופרת לכוכב שבתאי, וכיוצא בזה.

אמנם מדובר כאן בשוק מובחן מבחינה מגדרית שמיועד לנשים בלבד (רגע, בעצם גם גברים יכולים ליהנות מהטיפול החדשני, אבל רק בטלפון. כנראה שניתן להזרים את העופרת באופן דיגיטלי דרך השפופרת).

המחיר מוזל  40 ש"ח בלבד (אבל לנו זה עולה יותר, ומחיר העופרת כבר בפנים).

צילום: שאול רזניק

צילום: אלון אוהב-עמי



9 תגובות:

  1. פתיחה צוענית זה מושג בשחמט. אחותם האלמונית של ההגנה הברלינאית והפתיחה המוסקבאית.

    השבמחק
    תשובות
    1. חנה מילר היא שם בדוי לחיוגים לחו"ל באמצעות "סמייל" 012, איזור חיוג (מדינה שאתה מכיר) "40" ולהשחתה של עשרות שקלים ללא מענה

      מחק
  2. פתיחה צוענית, ניחא, אבל כמה אצבעות ?

    השבמחק
  3. מצחיק כמה שזה עצוב..או עצוב כמה שזה מצחיק. בכל מקרה קשה לפתוח ככה את השבוע...

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  5. אני חושב שהכוונה היא שחובטים בך עם מוט עופרת. אחרי זה כל החרדות והפחדים נראים הרבה יותר קטנים. וגם עין הרע. אחרי הכל, הרגע הרביצו לך עם מוט ברזל, כמה כבר המצב יכול להתדרדר?

    השבמחק
    תשובות
    1. אלון אלון, איך אתה לא יודע מה זה פתיחה בעופרת.
      זהו טיפול הדומה במקצת לכתמי רורשאך או פתיחה בקפה.
      המבצע מחזיק קערה קטנה עם עופרת מותכת מסובב את זה מסביב לראש המטופל כמה פעמים ואז שופך את העופרת לתוך קערת מים, העופרת במגעה עם המים מוציאה אדים מלווים בויסססס חזק והיא מתפזרת בצורה לא סימטרית.
      ואזי מוציאים את החתיכה מהמים מסתכלים על הצורה, ובהתאם לכשרון ולבקשה של המטופל רואיםבחיכת העופרת את מה שמחפשים: את האהוב שעזב או את האשה שעשתה עין רעה למטופלת, והלקוח יוצא מרוצה ובטוח שהקללה ועין הרע הוסרו ממנו..

      זכורני שכשהייתי קטן (ממזמן ממזמן) ראתי איך השכנה עשתה זאת.

      מחק
  6. מעבר לגיחוך שהפרסומות האלה מעלות בנו, אני מתמלא חלחלה למחשבה שרבים מאוד ממנהיגינו, בהם גם שרים האחראים על נושאים שבנפשנו, פונים לעצתם של ידעונים כאלה ואחרים ומבקשים בעצתם. אולי חנה מילר הנזכרת עדיין לא מכנה את עצמה בשמות צבעוניים כגון "הרנטגן" וכיו"ב, אבל ההבדל בינם לבינה הוא רק בסגנון יחסי הציבור.

    השבמחק
  7. למה שחנה מילר תדע מתי היה קרב אוסטרליץ? היא חוזה את העתיד, לא את העבר

    השבמחק

הזינו את תגובתכם בחלון התגובות. אחר כך פתחו את הלשונית 'הגב בתור:', לחצו על 'שם / כתובת אתר' ורשמו את שמכם (אין צורך למלא 'כתובת אתר'). נא רשמו שם אמיתי (מה יש להסתיר?) או כינוי, והימנעו, ככל שניתן, מ'אנונימי' אם לא הצלחתם להתגבר על הבעיה – רשמו את השם בתוך התגובה.
לבקשה 'הוכח שאינך רובוט' הקליקו על העיגול ואז 'פרסם' – זהו.
מגיבים שאינם מצליחים להעלות את תגובתם מוזמנים לכתוב אליי ישירות ואני אפרסם את דבריהם.
תגובות לפוסטים ישנים מועברות לאישור ולפיכך ייתכן שיהוי בפרסומן.
תגובות שאינן מכבדות את בעליהן ואינן תורמות לדיון – תוסרנה.