יום שני, 7 בינואר 2013

היכונו לבחירות: זכות הסברה ב-47 דולר!

הבחירות לכנסת, הממשמשות ובאות, מזמנות שפע של הזדמנויות להתפרנס בכבוד מאחת המפלגות או מוועדת הבחירות המרכזית. גם אם אינך חבר בוועדת קלפי (פרנסה נאה וקלה כשלעצמה), אפשר תמיד להדביק כרזות או לקרוע את הכרזות של המפלגה היריבה, לחלק עלונים או להרביץ למחלקי העלונים האחרים, להסיע זקנים מבתי אבות או עולים חדשים שזה עתה הגיעו ארצה ועל הדרך גם לתקוע להם פתק ביד, לחלק קמעות והבטחות, סוכריות ונקניקיות. כל זה ידוע ומוכר.

הנה תזכורת מן הקטע הנפלא בסרט 'סלאח שבתי' (1964), ובו ניסה סלאח (חיים טופול) לרצות את כל המפלגות ששיחדו אותו קודם לכן, והוא מכניס למעטפה את כל הפתקים כולם.



והנה מתברר שאפשר להתפרנס גם מלא-לבחור לכנסת.

מחזיק תיק סאטמאר בעונ"ש שלח לי את המודעה הבאה, שבאמצעותה אפשר לעשות 'מכה' אם תשכנע מישהו לא להצביע. ב'בחירות הטמאות הללו'.

לא כל כך הבנתי מה פירוש 'זכות הסברה' ואיך בדיוק הם הגיעו לתחשיב של 47 דולר לגולגולת (זה אפילו לא מתחלק בח"י), אבל יש לי תחושה שמדובר במחירי מבצע שאסור לפספס.

אפוא נרשמים?



ובעקבות הצעתו ההזויה והבזויה של משה פייגלין (בקרוב חבר כנסת של הליכוד-ביתנו), לעודד הגירת ערבים תמורת כסף  כאילו שיהודים רבים לא ישמחו לעזוב את הארץ תמורת חופן דולרים – פרסם עמוס בידרמן את הקריקטורה המדויקת הזו.

עמוס בידרמן (הארץ, 3 בינואר 2013)


5 תגובות:

  1. Satmar supports a Palestinian state instead of
    a Zionist state. Accordingly, their slogan
    "Kol Yisrael ArAvim ze lazeh"
    is actually very appropriate.
    Since I'll be sitting out the elections in
    New York - am I entitled to the $47 payment?

    השבמחק
    תשובות
    1. Based on the information provided, or rather, lack thereof,
      I suspect the people who own the initials M.L will be $47 deprived.

      מחק
  2. דוד
    זה לא שהם ישבו וחישבו שע"פ נתוני התקציב שלהם הם עתידים להוציא סך ממוצע של $47 על כל אדם אשר אמור להשתכנע שלא להצביע.
    ההסבר הוא הרבה יותר פשוט: ברגע שארגון מסויים לוקח על עצמו למנוע מיהודים טועים רחמנא ליצלן ליפול לבאר שחת ולהצביע בבחירות הטמאות לכנסת המינים, הרי שיש להם זכות גדולה ומצווה של הצלת נפשות, בשביל הסכום הזעום (יחסית) של $47 הם מקנים לך את זכות ההצלה של אדם אחד.
    כרטיס כניסה לגן עדן ב$47 לא תקח?? הרי זו ממש מציאה!

    לאנשים שלא גומרים את החודש ואין להם אפשרות להוציא סכום של $47 יש כמובן שיש גם את האפשרות השניה שהיא להצביע ש"ס בבחירות הקרובות, פעולה זו לא רק מבטיחה לך עולם הבא אלא היא מקנה לך כרטיס VIP לגן עדן מיידית וללא עיקובים.
    הרי כבר לפני שנים הבטיח הרב עובדיה שכל מי שישאלו אותו בבית דין של מעלה לאיזה מפלגה הוא הצביע והתשובה תהיה ש"ס, גם אם הוא לא עשה שום דבר למען היהדות וגם אם הוא ריק ממצוות, יריצו אותו לגן עדן! יגידו לו "מה אתה עושה פה? מהר לגן עדן, מהר לגן עדן"!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הבטחות כולם נותנים לפני הבחירות.
      גם משיחי השמאל הבטיחו, אם תבחרו לשמאל יהיה כאן מזרח תיכון חדש.

      http://www.zeevgalili.com/2013/01/17511

      מחק

הזינו את תגובתכם בחלון התגובות. אחר כך פתחו את הלשונית 'הגב בתור:', לחצו על 'שם / כתובת אתר' ורשמו את שמכם (אין צורך למלא 'כתובת אתר'). נא רשמו שם אמיתי (מה יש להסתיר?) או כינוי, והימנעו, ככל שניתן, מ'אנונימי' אם לא הצלחתם להתגבר על הבעיה – רשמו את השם בתוך התגובה.
לבקשה 'הוכח שאינך רובוט' הקליקו על העיגול ואז 'פרסם' – זהו.
מגיבים שאינם מצליחים להעלות את תגובתם מוזמנים לכתוב אליי ישירות ואני אפרסם את דבריהם.
תגובות לפוסטים ישנים מועברות לאישור ולפיכך ייתכן שיהוי בפרסומן.
תגובות שאינן מכבדות את בעליהן ואינן תורמות לדיון – תוסרנה.