יום שני, 30 בספטמבר 2013

מי הזיז את הקבר שלי?

על בתי הקברות כמקור שופע של פרנסה עמדנו לא פעם במדור 'פרנסות של יהודים', אך הפתעות וחידושים תמיד יעמדו לנו.

מתברר כי גם חברה קדישא צועדת עם הזמן, ועידן האינטרנט, המסרונים והטלפונים החכמים לא פסח על בתי הקברות. הנה, חברא קדישא ביפו מציעה לנו מבצע חדש: 'אל תחפש, סָמֶס'.

עידו וינטר שלח לי את תמונת השלט הזה בכניסה לבית הקברות ביפו, ובו מוזמנים הבאים בשערי המקום ומחפשים את קברות יקיריהם לשלוח מסרון איתור חלקה (העלות שקל אחד בלבד). אם אתם זוכרים רק את שם האם ולא את שם האב, אתם כנראה בבעיה ושום אפליקציה לא תפתור אותה.


4 תגובות:

  1. שלט דומה ניצב גם בבית הקברות קרית שאול בתל אביב , אולם ניתן לחפש חינם ישירות באתר האינטרנט בכתובת הזו: http://www.kadisha.biz/ShowItem.aspx?levelID=59689

    השבמחק
  2. איני רואה בדבר הזה משהוא מיוחד או פסול, ראשית אפשר למצוא את הנתונים בחינם באינטרנט. שנית באם אתה נמצא בבית קברות ומחפש קבר ולא מוצא אותו משום מה, מה הרע בכך שתבקש עזרה דרך שיחה טלפונית שבה גם יעזרו לך או דרך SMS בשני המקרים זה יעלה כסף היות ושיחה טלפונית גם עולה כסף ויותר יקרה מאשר SMS. להיפך אני חושב שזה שירות יעיל לאנשים שמסתובבים בבית הקברות ולא מוצאים את קברי יקירהם משום מה. אפשר לכתוב הרבה דברים שלילים על חברות הקדישא למינהן אבל אסור לכלול את כולן באותו הסל ובמקרה הזה הייתי משבחן על השירות הטוב שהן נותנות דרך ה SMS. מה רע בזה ?

    השבמחק
  3. GPS לגן עדן (ראשי תיבות: ג'ןעדן פ'ה ס'מס)

    השבמחק
    תשובות
    1. GPS - כמו שאמרו לנו חסידי חב"ד שהגיעו למקווה באחת מקהילות שו"ם:
      God
      Program
      System

      מחק

הזינו את תגובתכם בחלון התגובות. אחר כך פתחו את הלשונית 'הגב בתור:', לחצו על 'שם / כתובת אתר' ורשמו את שמכם (אין צורך למלא 'כתובת אתר'). נא רשמו שם אמיתי (מה יש להסתיר?) או כינוי, והימנעו, ככל שניתן, מ'אנונימי' אם לא הצלחתם להתגבר על הבעיה – רשמו את השם בתוך התגובה.
לבקשה 'הוכח שאינך רובוט' הקליקו על העיגול ואז 'פרסם' – זהו.
מגיבים שאינם מצליחים להעלות את תגובתם מוזמנים לכתוב אליי ישירות ואני אפרסם את דבריהם.
תגובות לפוסטים ישנים מועברות לאישור ולפיכך ייתכן שיהוי בפרסומן.
תגובות שאינן מכבדות את בעליהן ואינן תורמות לדיון – תוסרנה.