יום ראשון, 2 באוקטובר 2011

נדיר, מיוחד והיסטורי: סגולות חדשות משולחנו של הרב חיים קנייבסקי

מי אמר שרק חסידים עוסקים בסגולות?

הנה הרב חיים קנייבסקי, רב 'ליטאי' ידוע, בנו של ה'סטייפלר', ובעצמו מגדולי התורה האדירים אשר בארץ המה, וגם הוא ידיו רב לו בסגולות ובמופתים לאורך כל ימות השנה.

לאחר ההצלחה הגדולה עם 'יין הסגולה' ו'ההושענות' (ראו בהמשך), עתה מברך 'הבבא הליטאי' גם על צנצנות דבש (אמנם ב'כמות מצומצמת') לכבוד השנה החדשה וגם על שמונה אתרוגים נדירים שאותם תוכלו להגריל אם תתרמו לארגון 'הידברות'.


כאמור, אין זו הפעם הראשונה שהרב קנייבסקי רותם את המוניטין שלו לסגולות מעין אלה. באחד העונ"שים הקודמים כבר הבאתי את 'יין הסגולה' שלו:


וגם את ה'הושענות' שאותן חבט בעצמו בסוכות:





ההושענות של שנת תשע"ב יוצעו למכירה רק לאחר סוכות, ועד אז תסתפקו בצנצנת הדבש או בערבות חבוטות דאשתקד.

בעלי התוספות

ערב יום הכיפורים סייר צלמנו המשוטט, רמי נוידרפר, בחוצות מאה שערים, וגילה שהמותג 'קנייבסקי' שולט חזק בלוחות המודעות, וכוחו עמו גם בעסקי עשרת ימי התשובה ופדיון כפרות:





4 תגובות:

  1. א באנדע משוגעים. נפלו על הראש...

    השבמחק
  2. מניין לך שהרב קניבסקי "רותם את עצמו"?. אינני יודע אם הוא סנילי אבל קרוב לוודאי שזה לא הוא אלא העסקונה שמסביבו מקדמת את העסק. אבל בהחלט "באבאיזציה" של הליטאים היא תופעה בפני עצמה

    השבמחק
  3. ליחס סגולות לחפצים חומריים, רק משום ש"בורכו" או נעשו בידי "מקובלים" מזכיר מנהגים פגאניים משבטים נידחים באפריקה...מה ההבדל בן רב לסתם שמאן...

    השבמחק
  4. ואיך נדע, שאכן פריטי קדושה אלו אוטנטיים?
    פשיטא- נשאל את חסידי הרב.
    דא עקא שכבר נפסלו לעדות חרש, ש---... וגו'

    השבמחק

הזינו את תגובתכם בחלון התגובות. אחר כך פתחו את הלשונית 'הגב בתור:', לחצו על 'שם / כתובת אתר' ורשמו את שמכם (אין צורך למלא 'כתובת אתר'). נא רשמו שם אמיתי (מה יש להסתיר?) או כינוי, והימנעו, ככל שניתן, מ'אנונימי' אם לא הצלחתם להתגבר על הבעיה – רשמו את השם בתוך התגובה.
לבקשה 'הוכח שאינך רובוט' הקליקו על העיגול ואז 'פרסם' – זהו.
מגיבים שאינם מצליחים להעלות את תגובתם מוזמנים לכתוב אליי ישירות ואני אפרסם את דבריהם.
תגובות לפוסטים ישנים מועברות לאישור ולפיכך ייתכן שיהוי בפרסומן.
תגובות שאינן מכבדות את בעליהן ואינן תורמות לדיון – תוסרנה.