יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

פרנסות של יהודים: המתקשרת של המדינה

כבר ראינו מתקשרים ומתקשרות מכל הסוגים, גם כזאת שמשוחחת עם המלאך רפאל. אבל אחת כמו אהובה שעשוע אין. הגברת שעשוע היא המתקשרת של המדינה, ואם לא של המדינה כולה אז לפחות של ראשי המדינה ושל עובדי המדינה.

כך נראה עלון הפרסומת שלה, שקיבלתי לא מכבר בדואר האלקטרוני:




אם לא נתקטנן על העברית העילגת של הפרסומת העצמית שלה, הרי מדובר בגברת שהשפעתה על חיינו לא תשוער, גם אם מעולם לא שמענו עליה.

אכן, גברת שעשוע עושה עבודתה בסתר. היא נפגשה ונפגשת עם ראשי המדינה בעבר ובהווה והשפיעה על החלטותיהם  עזר וייצמן ואריאל שרון כבר לא יכחישו, אבל עם אלי ישי עוד אפשר לברר. 'שיניתי מהלכים מדיניים', היא מתפארת בצניעות, ו'עזרתי לגדולי האומה בימים הכי קשים שלהם'.

אהובה שעשוע  מה אתם יודעים  גם הצליחה לחשוף סוכנים כפולים! ויש לה אפילו המלצות (לא אחת אלא כמה) ממשרד ראש הממשלה.

ובעידן זה של לחץ כלכלי מציעה הגברת שעשוע מבצע שלא מהעולם הזה. קודם כל, עשר דקות ראשונות חינם! ושנית, הנחה של 'בעל הבית השתגע'  במקום 1,000 ש"ח רק 420 ש"ח והמע"מ עלינו.

אני שואל את עצמי: איך בעצם מודדים את עלויות התקשור ומתמחרים אותו?

האם לפי יחידות זמן ('עשר דקות ראשונות חינם')? לפי פגישה שזמנה נקבע מראש, כמו אצל פסיכולוג או עורך דין? לפי מידת ההצלחה ואיכות התקשור (מצטערת, היו הפרעות בתקשורת, הקווים עמוסים)? אבל את השאלה הזו כנראה לא אצליח לפתור בכוחות עצמי.

מכל מקום, המבצע ממש מפתה. התחשק לי לצלצל ולהזמין תור, ולא לשכוח לבקש לראות את ההמלצה ממשרד ראש הממשלה ולבדוק מי בדיוק מעובדי הלשכה חתום עליה.

אבל נזכרתי שאני לא עובד מדינה, ורק בקושי עובד במדינה, ו-1,000 ש"ח לא כולל מע"מ זה לא מעט כסף.


4 תגובות:

  1. שבוע טוב,

    וְהָא אוּקְמוּהָ חבריא ורזא דמילתא, "וָאֶהְיֶה אֶצְלוֹ, אָמוֹן: וָאֶהְיֶה שַׁעֲשׁוּעִים, יוֹם יוֹם; מְשַׂחֶקֶת לְפָנָיו בְּכָל-עֵת.
    מְשַׂחֶקֶת, בְּתֵבֵל אַרְצוֹ; וְשַׁעֲשֻׁעַי, אֶת-בְּנֵי אָדָם". משלי ח ל-לא

    אלישע

    השבמחק
    תשובות
    1. לאלישע צורבא מרבנן יישר כח.
      "אמר רבי יוחנן: השכים ונפל פסוק לתוך פיו-הרי זה נבואה קטנה"- ברכות נז ע"ב".
      השכמנו ונפל עלינו בחיוך רחב הפסוק שהבאת גם אם לא עסקינן בנבואה...הפסוק ממשלי מתחבר כמו כפפה ליד לאמור לעיל, ומזכיר לנו פסוקים נשכחים שצריך לשוב ולשנן...

      מחק
  2. יש לי מכר, אדם קלין-אורון שמו, שכתב דוקטורט על מתקשרים ותיקשור. היות שהתופעה, כך מסתבר, ממש מעניינת אותך, אתה מוזמן ליצור איתו קשר (חה-חה) ולברר את הנושא. הוא מלמד בחוג למיסטיקה ורוחניות שנפתח לא מכבר במכללת צפת.
    הנה קישור: http://www.zefat.ac.il/Index.asp?ArticleID=1429&CategoryID=376&Page=1

    השבמחק
  3. א. הביטוי "זמן אוויר" מעולם לא היה מתאים יותר.
    ב. היא כנראה מתקשרת עם העולם שמעבר, אבל לא עם בודק האיות של הוורד, ועל כן האחרון צריך לסמן לה באותות ובמופתים איפה לדעתו היא טועה
    ג.כשהיא כותבת שבידה המלצות ממשרד רה"מ, זה יכול להיות גם "אנחנו ממליצים לך לא להתקשר לכאן יותר", לא?

    השבמחק

הזינו את תגובתכם בחלון התגובות. אחר כך פתחו את הלשונית 'הגב בתור:', לחצו על 'שם / כתובת אתר' ורשמו את שמכם (אין צורך למלא 'כתובת אתר'). נא רשמו שם אמיתי (מה יש להסתיר?) או כינוי, והימנעו, ככל שניתן, מ'אנונימי' אם לא הצלחתם להתגבר על הבעיה – רשמו את השם בתוך התגובה.
לבקשה 'הוכח שאינך רובוט' הקליקו על העיגול ואז 'פרסם' – זהו.
מגיבים שאינם מצליחים להעלות את תגובתם מוזמנים לכתוב אליי ישירות ואני אפרסם את דבריהם.
תגובות לפוסטים ישנים מועברות לאישור ולפיכך ייתכן שיהוי בפרסומן.
תגובות שאינן מכבדות את בעליהן ואינן תורמות לדיון – תוסרנה.