רחוב הרצל 95, תל אביב (איתמר וכסלר, הכניסה מסביב: שלטים מקומיים, כתר, 2001, עמ' 89) |
שאול רזניק שלח לי את המודעה המשונה הזו, שהתפרסמה ביום שישי האחרון (9 בדצמבר 2011) בעיתון 'בשבע' בתחתית מדור 'הצעות עבודה'.
אפשר להניח שמרדכי אפרים אינו רואה את עצמו כאחד מ'זקני המקובלים'. אולי הוא בכלל אדם צעיר, אולי הוא בכלל לא מקובל ואולי הוא לא גר בצפת. אבל הטלפון הוא כנראה שלו, וגם הפרנסה.
אז מה בדיוק יודעים זקני המקובלים מצפת לעשות עם 'חומרים מיוחדים ממרוקו'? כיצד הם יכולים לעזור?
החזרת אהבה וחיזוקה – די ברור. אבל מה זו 'הסרת חסימות'?
מדובר ככל הנראה במחסומים רגשיים המכונים 'קשרים', שנוטלים בדרך של כישוף את כוח הגברא מהגבר ('קשירת חתנים'). החומרים המיוחדים ממרוקו עשויים כנראה לפתור את הבעייה לרווחת כל הצדדים המעורבים – הנאהבים שאהבתם שהופרה חזרה וגם חוזקה, וגם מרדכי אפרים, שמן הסתם מתווך בעסקה.
בהזדמנות זו גיליתי לתדהמתי שהאינטרנט משופע באתרי כישוף, שמופעלים בידי מכשפים ישראלים המתפרנסים כנראה בכבוד ממלאכתם.
ניקח לדוגמא את יוסף ישראל אזולאי מזכרון יעקב, שבצניעות מגדיר את עצמו 'מחזיר אהבה מס' 1' – ולא רק בישראל אלא 'בעולם' כולו'. באתר שהוא מתפעל הוא מצהיר כי הכשפים שלו בדרך כלל עובדים (למרות שאין מאה אחוז הצלחה, וכל מי שאומר אחרת הוא שקרן ערמומי).
לאזולאי יש המון מתחרים, רובם פשוט מקנאים בו על הצלחתו. כי אצלו החומרים לא מתהפכים (?) ולא גורמים נזק.
אגב, יש גם משלוחים הביתה, בארץ ובעולם:
אבל בכל זאת, אזולאי לא שוכח להזהיר את הקונים. הכישוף עובד רק אם מאמינים בו – הוא מסביר ביושר. הוא נועד 'לאנשים מבינים ומאמינים בלבד', וגם קחו בחשבון שהמדע המודרני מזלזל במיסטיקה. אתם לא מאמינים בי? – אל תרכשו; ואם אתם כן מאמינים בי – קנו בקימעונאות או בסיטונאות, אך בכל מקרה דעו כי המוצרים אסורים למאכל.
לא חשוב מה אנו חושבים על כל הסיפורים של אזולאי אבל דבר אחד לפחות ברור,
השבמחקהוא ישר בצורה לא רגילה בהשוואה לאנשים מהסוג שעוסקים ב"מקצוע" שלו ועל זאת מגיע לו תפיחה על השכם....
למר אנונימי - עם התפיחה על השכם (מקבלים את זה משימוש לא זהיר בחמרים לא מתהפכים) הוא כבר לא יהיה כל כך ישר.
השבמחקבעצם, איך נפטרים מתפיחה כזאת?
שאלה למר אזולאי
השבמחקאני מאמינה בכישוף ובעלי הבוגד לא מאמין
האם אני אצליח להתגבר עליו?
תודה מראש
מזל אבוטבול