יום שישי, 30 בנובמבר 2012

לידיעת המחלקה היהודית בשב"כ

אתמול, יום חמישי, נקרא בני הצעיר מישאל למבדקי טייס בבסיס קליטה ומיון של צה"ל בתל השומר. עם שובו סיפר לי על שני נערים שעל פי חזותם החיצונית  כיפות צמר גדולות ופאות מדובללות  נראו כ'נערי גבעות' טיפוסיים, שהסתובבו במקום וחילקו עלונים לצעירים שנקראו באותו יום לבסיס.

מעבר לשאלה כיצד נכנסו אותם נלבבים למחנה הצבאי ובאיזה רשות הם מחלקים שם פלאיירים, נדהמתי לקרוא את התוכן של העלון, שכאמור מחולק בבסיס צבאי.

מאחורי הכרוז הזה עומדים פושעי 'תג מחיר'. אותם בריונים, מכפישי שם ישראל ומחללי שם ה', שעד היום השב"כ המפואר שלנו לא הצליח לשים עליהם את ידו.

הם מסבירים לחיילים החדשים, שחייל נלחם באויב גם אם זה נגד 'טוהר הנשק', ש'תג מחיר' נגד האויב הוא התנהגות מתבקשת (לא ברור אם האויב בהקשר זה הוא רק 'גוי', או אולי גם 'יהודי' שהוא נגד יהודים), שיש לסרב לפקודה הנוגדת את ההלכה וכו' וכו'

אהבתי במיוחד את הקריאה הגלויה לוונדליזם נגד צה"ל ורכושו: 'אם אתה מאמין שרכוש צבאי שמיועד להרס בתי יהודים צריך להיות מושבת', 'אם אתה מאמין שבכוחה של כוס סוכר אחת קטנה להשבית שופל ענק'...

כלומר, דע לך ידידנו המתגייס הטרי, איזה כוח מופלא נמסך בכוס סוכר אחת שאם תישפך למנוע של בולדוזר צה"לי היא תשבית אותו מיד, שהרי העיקר שלא יגרשו יהודים ולא יגנו על 'האויב הערבי'.

וכל זה בתוך הבקו"ם!

אין מילים.




בעלי התוספות

גילי כהן, הכתבת הצבאית של 'הארץ', פרסמה היום (3 בדצמבר) את הסיפור הזה באתר האינטרנט של העיתון, עם תגובת דובר צה"ל.

וגם באנגלית.

12 תגובות:

  1. אכן מצער אך לא מפתיע שניתנת לתג מחיר גישה חופשית למתגייסים. לדאבון לב השלטונות נוהגים בסלחנות יתר לימין וביד קשה מדי כלפי השמאל. ראה לדוגמא ההקלות המופרזות בעונשים שהושתו לחברי המחתרת היהודית. לעניות דעתי תופעה זו נובעת מתפישה מוטעית המייחסת פחות סיכון לימין בגלל ״פטריוטיות״ שלו. אין זו תופעה ישראלית דווקא - רואים אותה בארה״ב גם כן.

    השבמחק
  2. לא הכל שחור/ לבןיום ראשון, 02 דצמבר, 2012

    לא צריך שב"כ בשביל לחפש אותם
    הם מפרסמים את עצמם כתנועה - http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=50413


    השבמחק
  3. לצערי כולנו יודעים איך זה התחיל ב 1933 בגרמניה, בחירות דמוקרטיות, ריב בין המפלגות שהיום היינו קוראים להם "שמאליות" עזרה של בעלי ההון הגדול שהיום נקרא להם "טיקונים" למפלגות הימין הקיצוני, השתקת העיתונות, בריונות מפלגתית ברחוב, נוער מוסת שאז קראו להם ה ס.א. השתלטות הקיצונים על הצבא והלאה והלאה, תהליך מוכר מאד מאד מגרמניה של שנות ה 30 . האם זה נראה לכם מוכר ? לי זה כן נראה מוכר ואני מתחיל לפחד מזה. יש לי גם נכדים ששירתו בצבא והם סיפרו סיפורים מאד דומים , אבל הם שמעו זאת מהמפקדים שלהם ולא בבסיס בקו"ם אלא ביחידות,זה דבר יום יומי כמעט בצבא. הרעל מותז מכל צד לךעבר החילים שלנו ואת התוצאות רואים היטב לצערי .

    השבמחק
    תשובות
    1. זו הסיבה שחיילי צה"ל מלאי הרעל בורחים מערבים כמו פוליטיקאים מקדימה, נכון? בגלל הפלאיירים.

      אם למדנו משהו מההיסטוריה, זה שאנשים לא יודעים מתי ללמוד מההיסטוריה, ומתי לשתוק.

      מחק
    2. אתה כל כך צודק! כל שנות הישוב היהודי המתחדש בארץ ישראל הינו תחת משטר נאצי/צוציאליסטי/סטאלינסטי שהדבר היחיד שהבדיל בינו לביננו הוא כמות ההרג של "חברים". שלנו רצחו "רק" את ארלוזורוב, הלשינו על כל אנשי המחתרות אצ"ל, לחי ולך תדע אולי גם על ניל"י? סבלנו דיקטטורת הפנקס האדום, לאחר קום המדינה נגזל כספם של ניצולי השואה "לטובת המדינה" כשהמדינה והמפלגה ואנחנו (הצוציאליסטים) זה בעצם דבר אחד - הכל ממש בשיטות הנאציות המושמצות של רדיפת יהודים וגזל משאבים (האדמות שהקיבוצים קיבלו חינם ושמיטת חובותיהם) וכך נמשך הדבר עד ימינו אנו ! בבחירות, כשלעם נמאס מהשחיתות הערכית/מוסרית ומהשחיתות למעשה של הצוציאליסטים למינהם שדאגו אך ורק ל -"הסתדרות" של ה- "חברים" ובחרו במח"ל, היה חוכמולוג "צוציאליסטי" שאמר: "צריך להחליף את העם ! ! !" אתה ממש צודק שבענו מרעות צוציאליסטיות, להזכירך שגם ה-"מפלגה" הדמוקרטית הנאצית התהדרה בשם נוסף "צוציאליסטית". עם הליכוד יצאנו לאור גדול מהחושך ולא יעזור ל$מולנים קטנים לחבור לאויבינו הערבים וגם לא לאומות אירופה האנטישמיות מטבען שהצביעות וההתחסדות הן מהמאפיינים הבולטים שלהן. בוז לך

      מחק
    3. נאום אומי מרגש-רק למה לקלקל דווקא בשיא עם "הליכוד יצאנו לאור גדול"???
      2 מדינות לשני עמים זה אור?

      מחק
  4. אחרי "שמפניה", קשה לפרש תופעות ברחוב הישראלי, האם משלנו או משב"כינו.

    השבמחק
  5. יש הרבה במה שכתוב שם. צה"ל לא צריך לבצע פקודות פוליטיות. צה"ל הוא צבא הגנה לישראל לא צבא פינוי ישובים לא חוקיים. בשביל זה יש משטרה.

    השבמחק
  6. זה אני, או שזה נשמע כמו 'אוי אוי אוי'?

    שאלה: מי הם יורי הרקטות, 'תג מחיר'? אז במי צריך להילחם?

    וגם: הם 'מחללי שם ה'' - ככינוי גנאי, תחת לציור חביב של דמות מעשנת בשבת.

    כן, זה נשמע כמו 'אוי אוי אוי'.

    השבמחק
  7. אכן - בכל פעם כשמתבצעת פעולת "תג מחיר" השב"כ עומד חסר אונים... והנה בשערי הבקו"ם נעמדים חברי "תג מחיר" ומסבירים למתגייסים לצה"ל כמה שווה מדינת ישראל כשמדובר בחסידי תג מחיר המשיחיים וסהרוריים. אגב, אין זה אומר שאני נגד לוחמה בטרור הערבי אבל הגיע זמן להגיב גם לטרור היהודי ולפעול בהתאם. טוב יעשו בבקו"ם אם לא יתנו לחברי "תג מחיר" להפיץ את מורשתם.
    ידעו חיילי צה"ל שבכל מקרה רוב העם איתם, ובאשר לתג מחיר, אין מה לעשות, צפוף בבית החולים הפסיכיאטרי הסמוך... כי טיפול בשטיפת מוח היא עסק לרופאים מלומדים.

    השבמחק
  8. אתה תומך בחופש הביטוי עד שזה מגיע לחצר האחורית "הפרטית" שלך?

    השבמחק
    תשובות
    1. אליהו, חופש ביטוי זה דבר חשוב מאוד, ואין לי ואני מניח שגם לכותב בעיה שאנשים עם דעות שונות משלנו יחלקו פלאיירים עם דעותיהם ברחובות.
      עם הסיפור הזה ישנן שתי בעיות:
      1) הפלאיירים חולקו בתוך בסיס צבאי, ואם היית בצבא אתה בטח יודע שבצבא אין דמוקרטיה, ולכן אין גם חופש ביטוי.
      2) בישראל כמו בכל מדינה דמוקרטית יש הגבלות על חופש הביטוי. לדוגמא לאדם אסור לקרוא לרצח של אדם אחר. או לאדם אסור להסית למרד במוסדות במדינה. אני לא יודע אם שמת לב, אבל הפלאיירים שחולקו עוברים על שני האיסורים הנ"ל, כלומר לא חוקי לחלק אותם מחוץ לבסיס צבאי.
      מקווה שעניתי לך

      מחק

הזינו את תגובתכם בחלון התגובות. אחר כך פתחו את הלשונית 'הגב בתור:', לחצו על 'שם / כתובת אתר' ורשמו את שמכם (אין צורך למלא 'כתובת אתר'). נא רשמו שם אמיתי (מה יש להסתיר?) או כינוי, והימנעו, ככל שניתן, מ'אנונימי' אם לא הצלחתם להתגבר על הבעיה – רשמו את השם בתוך התגובה.
לבקשה 'הוכח שאינך רובוט' הקליקו על העיגול ואז 'פרסם' – זהו.
מגיבים שאינם מצליחים להעלות את תגובתם מוזמנים לכתוב אליי ישירות ואני אפרסם את דבריהם.
תגובות לפוסטים ישנים מועברות לאישור ולפיכך ייתכן שיהוי בפרסומן.
תגובות שאינן מכבדות את בעליהן ואינן תורמות לדיון – תוסרנה.