א. אדירי התכלת נגד הרמב"ם
על הקיר ברחוב רמב"ם 11 בתל אביב (נחלת בנימין) יש ציור גרפיטי מרשים ביותר של גיבורי-על (על פי המגן דוד מדובר כנראה בגיבורים יהודיים). הצייר, שאת חתימתו התקשיתי לפענח, כינה אותם 'אדירי התכלת'.
אני לא יודע מי יותר חזק, הרמב"ם או ה'אדירים', אבל לדעתי חתול הרחוב, השחור והאדיש, שנקלט בצילום, הוא הוא הגיבור האמתי...
ב. ניחוח אשה, יד שנייה
מי קונה? מודל 1980...
רחוב אבן גבירול פינת ארלוזורוב.
ג. קופי אנד פייסט
למרות השלט המבטיח, בחנות הזו שברחוב פרישמן לא תקבלו קפה וגם לא מאפה...
ד. Waze על הדלת
על דלת בכרם התימנים. חמוד.
על הקיר ברחוב רמב"ם 11 בתל אביב (נחלת בנימין) יש ציור גרפיטי מרשים ביותר של גיבורי-על (על פי המגן דוד מדובר כנראה בגיבורים יהודיים). הצייר, שאת חתימתו התקשיתי לפענח, כינה אותם 'אדירי התכלת'.
אני לא יודע מי יותר חזק, הרמב"ם או ה'אדירים', אבל לדעתי חתול הרחוב, השחור והאדיש, שנקלט בצילום, הוא הוא הגיבור האמתי...
צילומים: איתמר לויתן |
מי קונה? מודל 1980...
רחוב אבן גבירול פינת ארלוזורוב.
ג. קופי אנד פייסט
למרות השלט המבטיח, בחנות הזו שברחוב פרישמן לא תקבלו קפה וגם לא מאפה...
ד. Waze על הדלת
על דלת בכרם התימנים. חמוד.
בטח גיבורי על ישראליים! מופיע גם מגן דויד.
השבמחקנקווה שישאר במסגרת הגרפיטי בלבד
לענ"ד, עדיף שגם במסגרת הגרפיטי לא.
השבמחקבנוסף לכך שזה גם מכער את הרחובות עוד יותר, ולא מוסיף להם נוי.
רמת ציור מאוד גבוהה .אולי אתה צודק שברחוב פחות מתאים
השבמחקגם ב Coffeeshop בהולנד אף אחד לא נכנס רק בשביל לשתות קפה
השבמחקאבן גבירול פינת ז'בוטינסקי, לא ארלוזורוב.
השבמחקמתברר ש'אדירי התכלת' היא אימפריה שלמה של קומיקס, כפי שאפשר ללמוד מן הערך המפורט-להדהים שהוקדש להם בוויקיפדיה. משם למדתי שהיוצר הוא עופר זנזורי מ'זנזוריה קומיקס'.
השבמחקאבל בעיקר הסתקרנתי לדעת (ולא מצאתי תשובה) אם יש קשר בין 'אדירי התכלת ל'אבירי התכלת', ספר הילדים המופלא של הלינה גורסקה (Gorska) שהיה אהוב עלי מאוד בילדותי, ומתאר חבורה אמיצה של חמישה נערים ונערה הלוחמים למען הצדק בפרוור של עיר פולנית בין שתי מלחמות העולם. הספר יצא בתרגום לעברית בשנות החמישים של המאה הקודמת. המחברת, דמות מרשימה ביותר של לוחמת אידיאליסטית למען זכויות האדם, נספתה בגטו לבוב ב-1942.
"הגעת ליעד" - ממה-נפשך: אם מקפידים אנו על ניקוד נכון ומלא, ולכן הדגשנו את האות ג' כהלכה - מדוע אין דגש באות י'? הרי אף עליה, כעל ג' שלפניה, מוטל לסגור את ההברה הפתוחה שקדמה לה, אשר מנוקדת אך בתנועה קטנה ואיננה מוטעמת.
השבמחקאל תקרי "צפאָסעֶר" כי אם נודניק...
השבמחקחמוד זה חמוד. בלי פלפולים דקדוקיים.